nattN

hejhopp, ligger hemma o e sjuk...
de sög, men a.. pratar me sanna i tele o min älskade piderman på msn, kan de bli bättre så där en natt i feberhetes värld ? NEJ, ja skulle inte kunna tro de,
på tal om något annat, så e ja sämst på att blogga, inte för ja tror nån läser min blogg, men dom.... kan väl börja göra de, läsa mina konstiga inlägg...
hmm... va ska ja skriva... ska på praktik i 3 veckor på måndag, ska bli gutt som satan.
skulle egentligen på stan me lisa imorrn men eftersom ja e sjukt blir de iinte av, men anna kommer ut på kvällen ändå HEHEHEHE,
ska be henne göra om min design efter som ja e efterbliven o inte kan göra de själv : D

A MEN OKEJ HÄR FÖRSÖKER JA LADDA UPP EN BILD, MEN SÅ GÅR DE INTE VA VILL BLOGG.SE MED DET ?

försöker igen....

AJ JA BLIR SÅ JÄVLA SUR, DE VILL INTE, ja lägger ner mina tappra försökt att ladda upp en bild o säger TACK O ADJÖ FONATT HADEFINTPUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0