JO !

ja kom på en sak, de här med bästa vänner, det e ju helt underbart egentligen man kan ha fler än 1, det e ju det allra bästa me det, att ha flera stycken som man kan berätta allt för lita på till 100 % de e det bästa ! man beöver inte hålla något hemligt liksom, att ha nån som tar imot en om man faller, någon som alltid e vid ens sida, själv har ja flera stycken sånna vännder kan ju alltid berätta lite om dom !

Anna lilla fucking Nilsson, hon e en sån man alltid har kul me, spelar ingen roll vad man gör de e alltid kul, vi har känt varandra i 11 år nu, o själv tycker ja vi e ganska nära vänner vi pratar inte om normala saker som typ " hey,hur e det me dej i dag ? " nej utan vi e mer " TJAFAN FUCKFACE HUR E DE ?! " sen börjar vi babba om helt oviktiga saker, sjukt kul så PUSS PÅ DEJ ANNA !




Lilla Lisa Andersson, vart skall man ens börja ? finns så mycket att säga, kan ju börja med att hon e den tjejen som också man alltid har kul me, kan snacka me henne om preixs vad som helst, o ja litar på henne till 10000000000000 %, vi har känt varanda länge också men när vi va mindre så va vi tydligen med Anna vid henens häst Hetla. men har typ inget minne av de, men ja tykcer de e helt underbart att vi e vänner du, o en är e av mina absolut BÄSTAVÄNNER ! love yah bebe !


Cassandra häglund, vi va bästa vänner 2008, sen hände de en massa men vi e ännu vänner, vet inte rikigt va ja skall säga, finns mycket om dej me, men ja skall iallfall inet tappa kontakten me dej fast du bor i Växsjö, ja skall minsann åka upp till dej min vän !


Ebba min lilla unge bryngelsson, ojojojo här finns de VÄLDIGT mycket att säga, vi har känt varandra sen 4 vi e helt galna tillsamman o allt ja egentligen kan säga e ATT JA ÄLSKAR DEJ GUMMAN ! du e en av mina närmaste vänner, du e den som alltid få mej på bättre humör, du e som min högra hand !



Douglas may genfelt, du e min lilla egna bög o min bästavän, vi e cp när vi e men de e underbart varje gång, vi åker runt på din moppe o bara glider omkring, de e sånt ja behöver, ja behöver dej, inget mej om du inte skulle finnas vi min sida ! Älskar dej lilla bög !




Kommentarer
Postat av: LISA

nu ska ja sno din ide om bästa vänner! :D

2009-09-01 @ 17:10:46
URL: http://llisaandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack som fan elin!

Men jag tackar fan inte för den där fula bilden sen typ 6an :D

2009-09-01 @ 17:17:08
Postat av: Krille

Mitt armband där ja höhö!



väldigt sexig kille jag har :D

2009-09-01 @ 18:07:30
Postat av: Dogge

haha;P jag såg lite onormal ut:D gullig det där om krille:)



kul att cassandra och jag har likadana tröjor på bilderna xD



kramy

2009-09-02 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0