att skriva av sej

innan va allt så perfekt, då va mitt liv bra ja har nog aldrig mått så bra som då, inte förstog ja att alla timmar du pratade men en "kompis" i telefon att de senare skulle bli min låssas mamma, de tog inte lång tid innan hon o hennes barn var hos oss, visst va hon snäll o hennes barn snälla då, de va kul när dom va där när ja fyllde år o så, o ja fick presenter o massa sånt, jag insåg inte då att ni redan varit tillsamman ett tag, hur fan skulle ja kunna veta de när du inte sa de ? sen kom sommaren o vi skulle bo hos dom, o ja fick dela rum med fia, visst de va helt okej o ja o malin o hanna brukade skynda oss hem till mej för att sitta vid datan, o de va då ja började prata med lisa på msn o massa, sen fick ni idén att vi skulle flytta till rutegatan, o de va då allt började... lena började bete sej som en jävla idiot, o ja mådde piss, ja kunde inte sova, hade hela tiden ont i magen, min bror hade redan haft problem med pappas ex, Irene som va en jävla idot mot han, o pappa låter de hända igen fast med mej, han sket väl total i vad lena höll på med, ja visste inte vad ja skulle ta vägen, sen va de prat om att vi skulle flytta till Stenkumla, o ja ville verkligen inte, ja ville inte.. alla mina kompisar bodde ju i stan, men som tur fanns lisa o hon har hjälp mej mycket, ja va hos henne jämt, de va som att komma till himlen när ja va med henne, o de e det fortfarande, hon räddar mej från mitt helvete, mina vänner har hjälpt mej igenom de mesta, ja hatade att bo i huset.. de slöt med att ja flyttade till mamma, min mamma e min ängel. ja va hos pappa typ varannan helg, då gjorde vi en massa kul saker, typ på somarn va vi o badade o på vinter åke vi skridskor o massa, visst hon blev bättre mot mej ett tag.. men de va inte länge, o de slöt ju med att vi flyttade in till stan igen, o lena tyckte ja skulle lena rum med fia, ja e 16 o skulle dela rum med den 11 åring, hon e ju dum i huvet, men pappa för typ första gången sa till henne att de skulle inte alls va så, så ja fick ett eget rum, de minsta i hela lägenheten men de räcker gott o väl till mej, de funkade att bo där, tills pappa säger att han skall åka till solna o gå på nån jävla kurs, han har ju stuckit innan o jobbat på fastlandet o massa så de va ju ingen big deal, men när ja insåg att hon varit ett jävla as mot mej i 4 år, o ingen en mamma trott på mej så brast de, ja skrek ut de när farmor va hos oss, ja kunde inte hjälpa de va så jävla trött på att hon va den perfekta lena när vi var bland alla andra o ett es så fort vi kom hem, o pappa inte gör något, de har på hått i 4 jävla år o ja orkar inte längre, de e slut på de nu, ja ringde min pappa i torsdags o frågade om han kom hem i helgen hans svar e att han inte kommer hem, men i dag sa min bror att pappa hade ringt han o frågat varför han inte klippt gräset hos farmor o farfar o att han va på gotland, ja e trött på han lönger, jag behöver min pappa, men han finns inte där, han behöver inte höra av sej nått mer till mej nu, ja kommer inte svara när han ringer, ja kommer inte ringa han heller, han kan skita i det nu, ja orkar inte bry mej, han gör inget åt att lena beter sej som hon gör, nu skiter ja i detta





var tvungen att skriva av mej, var tvugen att skriva detta... inte för att alla skall tycka synd om mej, ja vill inte helelr att ni gör de, o ja menar de


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: åh taack :D din va riktigt fin också :)

2009-09-27 @ 23:40:20
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: lisa

just nu hatar ja din jävla pappa, & jag hatar lena också, jävla idioter.

2009-09-28 @ 23:30:43
URL: http://llisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0