UNDERBART

okej, jag har seriöst haft den bästa fredagen den 13 evör ! fast... nu e den 14, men de bryr oss v inte om, nu skall ja berätta,
okej, micke sa ju att han skulle hämta mej tidigt.. men i helvete heller, ja knallar upp ur sängen kl kvart i 7, MEN han hämtar mej inte för ens kvart i 9.. lagom kul ! men aja, när vi kom fram så släppte vi ut hästarna gav dom mat, o lite, sen drog vi in, jag rasmus o olivia parkerade oss farmför tv, sen satt vi där hur länge som helst, o olivia kallade mej barnvakten hela dagne, rätt gulligt !
Men när micke väl hade kört 3 hästar o rasmus låg o sov, så var det min tur ! han slänger upp mej på en häst.. vet inte vad han heter, men han e galoppör på 5 bast, så ja skrittar iväg på han, sen drar igång världens konstigaste trav, skrittar igen ut på åker o drar iväg i världens jävla fart ! helvete så fort det gick, red tillbaka till micke o så skulle ja göra massa annat, han har en väg som e ca 500 meter ja skulle rida farm o tillbaka där 6 gånger, o de e klart ja gör de ! men 3 gången så skrittade ja runt lite för han skulle lunga ner sej liten o sen blev de åka av igen ! micke tog sen en tur med, men sista gången på vägen tillbaka till stallet.. de va de absolut bästa, adrenalinkickarna ! OUFF ! o vilken fart.. i love that horse !
de gick så fort att ja fick tårar i ögonen av vinden, så de blir nog att ja skall ut dit imorrn med ! men jag var bara tvungen att skriva detta
:D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0